Téma: |
Re: Léto v Krumlově |
Autor: |
kroupa |
Datum: |
15:40 20.08.2004 |
Na téma: |
Nezatřízeno |
Text: |
Vážený pane Slavko,
díky za odpověď, ač Vám hned z kraje musím vytknout častý nešvar mnoha pisatelů (včetně mě): příliš mnoho informací bez přehledné strukturalizace textu. Musel jsem si Vaše odpovědi vytisknout a vpisovat do nich poznámky. Také bych rád uvedl, že necítím vůči SHZ žádnou zášť. A už vůbec ne k Vaší osobě.
Pořád mi ale sem tam něco nehraje.
Zavírat v hlavní sezoně jednu ze dvou pokladen na oběd by si podnik, který má tak vysoký obrat a reprezentuje naše město měl odpustit. Odejde-li každý den během "období fronty" 10 lidí (počítejme průměr české a cizojazyčné ceny 120,-) tratíte 1200,- , čili za měsíc při 26 otevřených dnech potom 31.200,-. Za to by se už vykrytí najít dalo.
Mimochodem na pokladnách asi zaměstnáváte nadlidi, protože za 28 vteřin si nekoupím ani noviny. Klobouk z hlavy dolů. (bez jízlivosti)
Ohledně polední pauzy při provádění jste mě poněkud pomotal. Píšete, že už 15 let se provádí nepřetržitě. Vypočítáváte mi, že 11:10 + 1 hodina je 12:10, což jste snad ani nemusel. A potom náhle zmíníte polední pauzu na úklid. Nechci chytat za slovíčka, ale nepřetržitě a pauza na úklid mi nedává souzvuk.
Odpověď ohledně prodeje vstupenek na následující den beru bez komentáře.
Info-mladík a rezervace-paní jsou v kategorii tvrzení proti tvrzení. Zastavím se jen na chvíli u nebohého informátora. Má špionážní činnost odhalila nejfrekventovanější dotazy směřované na tuto osobu:
1. kdy začne další prohlídka?
2. jsou ještě místa na barokní divadlo?
3. kde je třetí nádvoří?
4. kolik stojí vstupné?
5. kde jsou toalety?
Uznávám, že to byla trochu povrchní analýza prostředí, ale spoň to. Bohužel nejčastější otázku 1 a 2 musí info-ml. řešit dotazem přes sklo na pokladní, je-li tato vytížena, pak již tolikrát zpochybňovaným "nevím".
To, že rozpis prohlídek je v kompetenci pokladních je pochopitelné, ale potom by tam měl info-ml. mít nápis informace s.r.o.
Na závěr mi dovolte vyjádřit myšlenku, že "obětavě provozující Unios" asi ví, proč to dělá. Jinak by tam nebyl, čemuž se nelze (v kapitalismu) co divit.
Ještě jednou děkuji za Váš čas při psaní odpovědí, konstatuji ale, že zámek by se měl víc zaměřit na klienta a jeho potřeby.
Kroupa
|
|