Téma: |
Re: Léto v Krumlově II. |
Autor: |
Pavel Slavko |
Datum: |
19:12 18.08.2004 |
Na téma: |
Nezatřízeno |
Text: |
Pokračování v odpovědích na dotazy pana Kroupy :
ad.4- info-mladík a jeho znalost metodiky prodeje. Infocentrum v pokladnách neslouží pro informace jaký je rozpis prohlídek a kdy je možno jít na prohlídku /to je prosím práce pokladen/ ale především má dát možnost návštěvníkovi se dotazy a komunikací zorientovat v poměrně složitém a ne až tak přehledném prostředí : 5 nádvoří, 7 prohlídkových možností, koncerty, divadla, produkce, vstupné, občerstvení, zavazadla, kolo, pes, vozíček, ubytování, kde je možno co vidět, kolik to stojí, plánek, vstup atp.atp. Jde o to, aby návštěvník přistupující k pokladně již věděl co chce a nezačal se v diskusi s pokladní teprve orientovat a kombinovat. Minule jsem Vám psal, že v případě prodeje vstupenek jde doslova o vteřiny. To je hlavní náplň informací v pokladně /kromě směnárny, plánů, propagace, atp/. Tuto službu nám obětavě pomáhá zajišťovat firma UNIOS na svůj náklad /a ještě platí nájem z boxu/, zámek na to nemá a je pravda, že tato služba je potřeba max. tři měsíce hlavní sezony. Je pravda, že současná síla kvalitně podá informace ve třech jazycích, není však pravda, pane Kroupo, že v těchto jazycích říká nevím. Zásadou pro všechen personál je, že pokud neví, přiznává že neví /nevymýšlí si/ a dodává, kde je tuto informaci možno získat. Doporučuji osobní návštěvu a dotazy a podle osobní zkušenosti pak referujte. Tuto službu zajišťujeme třetím rokem, neboť pokladny řešily množství dotazů nevztahujících se k našim provozům - viz. plákáty a upoutávky např. rytířský turnaj na zámku, výstava na zámku, program a vstupenky na otáčivé hlediště, koncerty na zámku atp. a množily se žádosti o vstupenky, dotazy kde, kdy, jak a za kolik ač producentem byl někdo jiný.
ad.5- tel. 380 704 721-rezervace. Volal jsem a ověřoval jako anonymní žadatel. Ozvalo se "zámek Český Krumlov, prosím". Stručně, korektně a jasně. V žádném případě otrávený hlas, v žádném případě to není na vyhazov. Naopak. Rezervace faxové, telefonické, mailem i poštou řeší hlavní ekonomka k personalistice, účetnictví, skladové, provozní a pokladní evidenci atp. Pěkný zápřah na firmu o 40 fyzických osobách s měsíčním pohybem pracovníků, cca 35.KK obratu ve výdeji a tržbách ročně a k tomu a/ více jak 10, b/ více jak 30, c/ více jak 50, d/ více jak 70 objednávek denně. /- vítěz tipovací soutěže obdrží po slosování volnou vstupenku na zámek/. Na každý pád jsem mohl mít štěstí. Proto volejte a v případě problémů mi sdělte čas volání a jméno otráveného zaměstnance. Pokračování opět příště.
|
|