Téma: |
Re: Koridor a Kocourkovští |
Autor: |
Jan Srnec |
Datum: |
09:40 11.07.2005 |
Na téma: |
Nezatřízeno |
Text: |
Souhlasím s panem Janotou, že jednání zastupitelstva k tomuto bodu bylo skutečně tristní. To jistě i důsledek té prosté skutečnosti, že si ze zastupitelů na tento problém udělali čas tak dva nebo tři a že vedení radnice, ač je širokou koalicí, téměř tři roky od voleb nepředložilo žádné programové prohlášení a celé se nám to potácí v nějakém neprůhledném směnárenském provozu a hře na schovávanou. Ale k tomu a k podobnému se vrátím (určitě ne sám) později.
Stejně jako pan Janota, již od února čekám, že z těch, kteří koridor přes Český Krumlov prosazují, konečně "vypadne" alespoň jeden, logikou a zkušeností podložený argument. Nebo kdyby na stránkách Zpravodaje či jinde v tisku předložili alespoň ty argumenty mlhavé, které občas na vynucených veřejných fórech řeknou. Aby bylo o čem a s kým diskutovat.
Budu se těšit na argumenty všech osmi členů rady (vím, že je sedmičlenná) i městského úřadu (Mimochodem, pane tajemníku, materiály ke koridoru, ten únorový i ten červnový, které byly předloženy zastupitelstvu, nestály jako celek za nic. Jediný, kdo si s tím dal práci, byl odbor ŽP. Jinak by svou hloubkou a pojetím nestačily ani na rozhodnutí, zda na radnici umýt okna letos nebo až příští rok).
K otazníku v uvedeném článku: nákladní vlaky budou jezdit sice "jen do 120 km/h, ale nejméně každých 10 min. jeden. Po stejném koridoru v Ústí nad Labem jezdí každých 6 min. A to musí před každým mostem a tunelem mašinfíra dát zvukové znamení (máme jeden tunel u Věncové hory, most nad Rájovem, most u Šumstavu, tunel pod Křížovou horou, tunel u Spolí a nepřeberné množství mostků a estakád nad údolím Vltavy - dobré ne?). V noci by snad nákladní vlaky jezdit neměly, ale ten den úplně stačí.
Jan Srnec
|
|